Man gripen för olaga intrång i vårdinrättning i Falun

En man i 45-årsåldern greps efter att ha tagit sig in olovligen i en vårdinrättning i Falun under natten. Polisen upprättade anmälan om olaga intrång.
Polisen rapporterar
Under natten har det varit lugnt operativt i Dalarnas län. En händelse som rapporterats är att en man i 45-årsåldern olovligen tog sig in i en vårdinrättning i Falun.
Mannen greps på plats av en ordningsvakt. När polisen anlände upprättades en anmälan om olaga intrång.
Källa: Polisen
Den här artikeln har producerats med stöd av automatiserade system och externa datakällor. Vårt mål är alltid att rapportera korrekt, sakligt och relevant. Trots noggranna kontroller kan fel förekomma.


